piątek, 23 listopada 2012

Libster Award (?)



no więc... dostałam dwa komentarze że jestem nominowana do Libster Award (?). hm.. poczytałam o co chodzi i stwierdziłam że to fajna zabawa :) niestety ja nominowałam tylko 6 blogów, 11 nie znalazłam :c miałabym 7, ale ten 7 jest o Linkin Park, a to jest zabawa tylko dla Directionerek :D a oto krótki opis:


Nominacja ta jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.


Oto pytania, które dostałam od Marysi z youonlyliveonce2509.blogspot.com/

1. Masz coś związanego z 1D ( typu płyta, jakieś bluzki itd?)

niestety nie :( tylko plakaty.. :/ ale w najbliższym czasie chcę sobie kupić UAN i TMH ;) 2. Którego z 1D najbardziej lubisz :) ? I dlaczego?

zdecydowanie Zayn. nie chodzi tutaj o urodę (choć jest ekmdsfvbfjkxdbv :D), raczej zafascynował mnie jego głos i to, że mimo hejtów wciąż się trzyma (jak całe 1D), że robi to co chce i nie zmienia się, choćby ryzykował całym życiem. i uraczyły mnie jego teksty, cytaty, jakkolwiek mam no nazwać. cudowne są :')

3. Jak długo ich słuchasz?

zaczęłam w tamtym roku na początku grudnia, jednak "powołanie" do dołączenia do #1Dfamily poczułam na początku lipca ;d

4. Jak zaczęły się Twoje początki z 1D

najpierw ich nienawidziłam, hejtowałam ich. jednak przez jęczenie pewnej osoby, która mnie nimi katowała, postanowiłam przesłuchać ich piosenki co ułatwiło mi 4fun.tv gdzie pierwszy raz zobaczyłam One Thing i automatycznie się w nich zakochałam :D
5. Shippujesz jakiś bromance xD?

Zarry <3

6. Co myślisz o Eleanor ?

nic do niej nie mam, a wręcz zaczynam ją uwielbiać :D według mnie jest osobą, która uszczęśliwa Louisa i widać to, że się kochają. jak dla mnie jest przy okazji śliczna. ;)

7. Popierasz to jak często dobywa Harremu tatuaży ?

to jego ciało, a jako Directionerka nie powinnam mieć jemu tego za złe, jednak nie podobają mi się niektóre tatuaże.

8. Byłaś kiedyś w Londynie/ UK?

nie :< ale chciałabym zamieszkać w Londynie <3

9. Co zainspirowało Cię do założenia bloga ?

byłam nad morzem, na wczasach z rodziną i jakoś mnie tak wzięło :) a założyłam dopiero jak wróciłam do domu.

10. Dzięki temu Fandomowi poznałaś kogoś fajnego :D?

tak <3

11. Posiadasz Yearbook Take Me Home ;) ?

niee :<


Pytania od Samanthy z http://you-were-my-summer-love.blogspot.com/

1. Co zainspirowało Cię do napisania tego bloga?

nuda. często tak mam. byłam nad naszym, polskim morzem i tak z nicości wziął się pomysł na tego bloga :)

2. Ulubiona piosenka z UAN i TMH?

z UAN zdecydowanie Up All Night, a z TMH Little Things i Live While We're Young :)

3. Jaki masz dzwonek w telefonie? Czyżby 1D?

nie. Linkin Park - Lost In The Echo

4. Co sądzisz o Eleanor i Perrie?

bardzo je lubię. cieszę się, że Lou i Zayn trafili na dziewczyny, które je kochają, są śliczne i pomagają im :)

5. Czy shippujesz jakiś bromance? ;>

tak, Zarry'ego, ale tylko jako miłość BRATERSKA ;)

6. Kto jest Twoim ulubionym członkiem 1D i dlaczego?

Zayn. już wyżej napisałam, zafascynował mnie jego głos i cytaty, oraz to, że łatwo się nie poddaje ;)

7. Jak to się stało, że stałaś się Directionerką?

hm.. ciągłe trejkotanie pewnej osoby o nich i zobaczenie OT w telewizji :)

8. Ile czasu już ich słuchasz?

trochę mniej niż rok :)

9. Czy poznałaś kogoś ciekawego, interesującego przez tego bloga?

tak ;>

10. Byłaś kiedyś w Londynie/UK?

nie, ale bardzo chciałabym tam zamieszkać.

11.Chciałabyś mieszkać w Londynie, aby spotkać chłopców?

Tak, chciałabym tam mieszkać, ale nie tylko żeby ich spotkać. chciałabym tam wyjechać i spełnić swoje marzenie, zobaczyć to piękne miasto i studiować/pracować tam :)


BLOGI KTÓRE NOMINOWAŁAM:

1. http://niewolnicy-uczuc.blogspot.com

2. http://onelove1d-opowiadania.blogspot.com

3. http://aviciouscircle-story.blogspot.com

4. http://playthesameoldgame.blogspot.com

5. http://forbidden-love-ziall.blogspot.com

6. http://hate-or-love-ziall.blogspot.com


PYTANIA DLA WAS:

1. Masz przyjaciółkę, która słucha 1D?

2. Masz UAN/TMH?

3. Posiadasz jakiegoś Yearbooka?

4. Shippujesz jakiś bromance? :>

5. Co sądzisz o Eleanor i Perrie?

6. Wolisz Zayna z pasemkiem, czy bez?

7. Co sądzisz na temat tatuaży Zayna i Hazzy?

8. Wolisz "czasy" x-factora, czy obecne?

9. Co byś zrobiła, gdybyś ich zobaczyła, spacerując po Londynie?

10. Byłaś na jakimś ich koncercie?

11. Który z 1D jest Twoim ulubionym i dlaczego? :)


no to tyle. dziękuję za uwagę :D x

1 komentarz:

  1. Ach, dziękuję bardzo za nominację! To naprawdę miłe, że o mnie pamiętałaś, hah :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu! :>

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz. ten pozytywny, jak i negatywny. z każdego się cieszę, bo wiem, że ktoś czyta moje wypociny :) xx
+ JEŚLI CHCESZ BYĆ INFORMOWANA/Y NA TWITTERZE, W KOMENTARZU POD NAJNOWSZYM ROZDZIAŁEM PODAJ SWÓJ NICK!