sobota, 15 grudnia 2012

informacja

hej, dzień dobry i w ogóle!
mam trzy sprawy.
1. muszę Was przeprosić. 2 tygodnie temu, jeśli się nie mylę, zepsuł mi się laptop i nie miałam do niego dostępu przez cały tydzień. jak wrócił z naprawy, był całkowicie wyczyszczony, a miałam tam już chyba 4 strony 10 rozdziału. no a teraz go nie mam. musiałam go napisać od nowa, napisałam dwie strony i teraz za Chiny nie ruszę D: także... następny rozdział szybko się nie pojawi, muszę teraz tak w pewnym sensie odpocząć. raczej przed świętami się nie ukaże... przed sylwestrem? postaram się. wiem, może Was zawiodłam, ale wena jak to wena, nie za bardzo mnie lubi i najczęściej przychodzi do mnie na matematyce :x
2. jak się Wam podoba szablon? :> mi bardzobardzo, wykonany przez moją najlepszą, najzajebistszą i najukochańszą kuzynkę Kam (pisze bloga o Linkin Park: http://rozchwiane-uczucia.blogspot.com/ gorąco go polecam, jest świetny), choć ona twierdzi że nie jest ładny. nie wiem dlaczego! :p
3. OSZ W MORDE :O PRZEBILIŚCIE 2000 WEJŚĆ! JEJKUUU JAK JA WAS KOCHAM! <3333
no to by było na tyle :D do napisania! :*

1 komentarz:

  1. (spam)
    Z góry przepraszam za spam.
    Zapraszam na nowo powstałego bloga o Demi Lovato i Justinie Bieber. Blog opowiada historię dziewczyny, która chce zostać sławną piosenkarką oraz o gwiazdorze, który może jej w tym pomóc. Jak się spotkają ? Co się wydarzy ? Jaka jest dokładnie fabuła bloga ?
    Zapraszam, do czytania i komentowania.
    http://heart-cant-fool.blogspot.com/
    Jeśli postanowisz być stałym czytelnikiem bloga to będzie mi bardzo miło ;) Pozdrawiam Shadow :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz. ten pozytywny, jak i negatywny. z każdego się cieszę, bo wiem, że ktoś czyta moje wypociny :) xx
+ JEŚLI CHCESZ BYĆ INFORMOWANA/Y NA TWITTERZE, W KOMENTARZU POD NAJNOWSZYM ROZDZIAŁEM PODAJ SWÓJ NICK!