piątek, 15 marca 2013

Mała informacja :D

Czołem załoga! :D
Przyszłam tutaj na chwilkę.. Bo chciałabym Was przeprosić. Kolejny raz tak długo czekacie... Yh, przepraszam. Po części winą jest brak czasu: nauka, nauka, sprawdziany, kartkówki.. I chciałabym być na bieżąco z materiałem, więc muszę się uczyć z lekcji na lekcję. Dodatkowo to, że w tygodniu nie mogę i nie mam nawet czasu na wchodzenie na lapka. Teraz nastąpiła taka sytuacja, że jestem na komputerze stacjonarnym, gdzie nie mam żadnego rozdziału, wszystko zostało na laptopie - wina internetu, poszedł do naprawy i dostałam zastępczy, z którego muszę korzystać na komputerze, nie laptopie. Aleee! Jutro prawdopodobnie, swoją drogą przesłodzona 13 ujrzy światło dzienne! :) Wybieram się do mojej ukochanej Krówki, gdzie będę siedzieć na laptopie i wyskrobię końcówkę, bo tylko kilka zdań zostało mi do skończenia tego rozdziału.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Jutro, mam nadzieję, dowiecie się kim jest tajemniczy mężczyzna z 12 rozdziału! :)
+ JEJUUU... Przebiliście 5tys wejść! KOCHAM WAS! *__________* To takie.. Miłe zaskoczenie! :3
++ Jeśli ktoś jeszcze chce być informowany na Twitterze o nowych notkach, proszę, podawajcie swoje nicki pod najnowszymi rozdziałami! Każdego będe informować. Obiecuję!

Kocham Was,
Bellatrix.

4 komentarze:

  1. WRESZCIE! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Cię do The Versatile Blogger więcej informacji tutaj ->http://without-reason69.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Award info http://without-reason69.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam nominować cię do Liebster Awards, szczegóły na moim blogu http://friends-lovers-haters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz. ten pozytywny, jak i negatywny. z każdego się cieszę, bo wiem, że ktoś czyta moje wypociny :) xx
+ JEŚLI CHCESZ BYĆ INFORMOWANA/Y NA TWITTERZE, W KOMENTARZU POD NAJNOWSZYM ROZDZIAŁEM PODAJ SWÓJ NICK!